Tvorba loga a vizuálního stylu na míru včetně grafického manuálu pro společnost Du-dega, která se zabývá pojištěním a finančními službami. Fungují jako nezávislý zprostředkovatel, dokáží pojistky zařídit levně, fungují rychle, vyřídí likvidaci pojistných událostí a komunikují vždy, když je to potřeba. Pro ně typickým klientem jsou jednatelé spedičních firem, online nástroje ale používají i řidiči nákladní dopravy. Proto mezi hlavními požadavky stálo, aby logo bylo snadno identifikovatelné i na malém displeji mobilu, aby mělo jednoduchý design. Fonty musely podporovat azbuku a jít zobrazit na všech zařízeních, ideálně ze sady Google Fonts. Barvy měly být dostatečně kontrastní, aby splnily zásady přístupnosti, byly čitelné i za neideálních světelných podmínek. V rámci identity vznikl vizuální prvek, který jsme využili na vizitkách a webových stránkách. Navrhla jsem vzhled hlavní stránky webu, který vychází z vybrané šablony. Grafický manuál jsem obsahem přizpůsobila specifickým přáním zadavatele, pro jejichž klienta jsem materiály zpracovávala.
Celý manuál si můžete prohlédnout níže.
↓
Co napsal o spolupráci Matěj Rokos z agentury Desineo?