Tvorba loga a vizuální identity na míru společnosti Fireflow. Jsou to zapálení vývojáři a návrháři, kteří milují software, navrhují webové aplikace, programují a udržují je. Umějí řešit i velmi těžké problémy, pracují plně remote. Kladou důraz na detail, profesionalitu, přesnost a rychlost. Název Fireflow vyjadřuje nadšení, zápal a zmíněnou rychlost. Identitu si představovali důvěryhodnou a logo velmi minimalistické, ideálně s ostrými tvary. Jako inspiraci měli raketu, šipku vzhůru, oheň a písmeno F. Vše se mi podařilo zkombinovat do jednoho symbolu. Barvy preferovali teplé jako oheň, nakonec jsme ale vybrali barvu stříbrnou, která působí více profesionálně. Logo má kromě standartních provedení také verzi s dovětkem Finance pro finanční aplikaci. V rámci vizuálního stylu vznikla vizitka s výsekem a tiskem bílou barvou na tmavě šedý papír, dále hlavičkový papír, razítko a potisk na propisky. Logomanuál také navíc obsahuje barevnou paletu pro webové stránky.

Celý logomanuál si můžete prohlédnout níže.

Co napsal o spolupráci jednatel startupu Lukáš Bednařík?