Tvorba loga a základního logomanuálu na míru pro Prague works, kteří pracují s kovem. Vyrábějí různé regály a vybavení do prodejen. Jsou rychlý, flexibilní a vymyslí nemožné. Se stěhováním do nových prostor a rozšířením služeb chtěli posunout značku na modernější vzhled. Nové logo mělo být moderní, s moderním písmem, mužné, sebejisté, designové, jednoduché, s ostrými tvary a průmyslovým smyslem. Preferovali barvy – černá, šedá, modrá. Dalším ze základních požadavků na logo bylo, aby se dalo dobře vypálit do plechu a to se promítlo v celém jeho vzhledu. Zejména písmena jsem přizpůsobila tak, aby jejich středy při vyřezávání nevypadly. Kromě vypalování do plechu budou logo používat na webových stránkách, které plánují dělat také nové. Základní verze loga je v barvě šedé nebo černé a bílé. Modrá barva se může využívat doplňkově v rámci celé vizuální identity. Logo má také provedení samotného logotypu pro použití ve vodorovných formátech.
Celý logomanuál si můžete prohlédnout níže.
↓